Konkursy w KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy Inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Kancelarii Tajnej

Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszy inspektor

do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej

w Kancelarii Tajnej

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Zabrzu
    41-800 Zabrze
    ul. 1 Maja 10

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zabrze

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów jawnych i niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenia wielofunkcyjne,
  • obsługa podmiotów wewnętrznych w zakresie wytwarzania, przyjmowania i przesyłania dokumentacji niejawnej,
  • rozliczanie pracowników z dokumentacji niejawnej,
  • sporzadzanie dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca siędząca w pomieszczeniach biurowych

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy monitorze ekranowym,
    budynek wielokondygnacyjny - brak elementów komunikacji pionowej (windy, pochylni), brak dostosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie preferowane o specjalności administracyjnej lub o specjalności ochrony informacji niejawnych
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów jawnych i niejawnych z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej w szczególności Kancelarii Tajnej,
    • teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza Kancelarii Tajnej,
    • biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
    • znajomość struktury organizacyjnej Policji

wymagania dodatkowe

  • samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    20-01-2013

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    1 Maja 10
    41-800 Zabrze

Inne informacje:

Umowa na zastępstwo. Wynagrodzenie zasadnicze: 1658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat od 5 do 20 proc. wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 2779218.

Metryczka

Data publikacji : 15.01.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Aleksandra Bielawska
Osoba udostępniająca informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK Zespół Łączności i Informatyki
do góry