Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
41-800 Zabrze ul. 1 Maja 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 107129 / 28.09.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Wydziału Kryminalnego KMP w Zabrzu
#administracja publiczna #budżet #obsługa sekretarska
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up KOMENDA MIEJSKA POLICJI W ZABRZU quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu oraz taktowna i uprzejma obsługa petentów. Prowadzi zgodnie z przepisami dzienniki korespondencyjne, podawcze oraz skorowidze w formie papierowej i elektronicznej.
  • Prowadzi dzienniki i książki podawcze do poszczególnych instytucji, jednostek Policji i komórek organizacyjnych KMP Zabrze. Prowadzi korespondencję z innymi komórkami w zakresie udzielania informacji.
  • Ewidencjonuje oraz kompletuje akta ostatecznie załatwione oraz sporządza spisy archiwalne w określonych przepisami terminach, przekłada do akceptacji przełożonemu. Kompletuje oraz segreguje akta archiwalne, jest odpowiedzialna za właściwe posegregowanie i skompletowanie akt ostatecznie załatwionych przechowywanych w archiwum.
  • Podnosi kwalifikacje zawodowe przez samokształcenie, znajomość i przestrzegania przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej, zachowania tajemnic związanych z pracą/służbą.
  • Na bieżąco rozlicza pracowników z posiadanych przez nich dokumentów. Sporządza pisma zlecone przez Kierownictwo jednostki. Przygotowuje zapotrzebowanie na materiały biurowe, książki bieżącego użytku z magazynu KMP.
  • Reaguje na zauważone celowe niszvczenie mienia użytkowego przez osoby i powiadamia przełożonych. Współpracuje z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi KMP i KP. Uczestniczy w szkoleniach, kursach organizowanych na potrzeby charakteru i bezpieczeństwa pracy kancelaryjnej.
  • Zapoznaje się z dokumentacją przekazaną przez Kierownictwo jednostki w określonym zakresie: bieżące zarządzenia, decyzje, rozkazy, wytyczne i inne pisma. Zachowuje się zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przestrzegania tajemnicy w czasie pracy.
  • Porusza się po obiekcie zgodnie z określonymi strefami bezpieczeństwa. Dba o powierzony sprzęt materiałowy, techniczny. Zachowuje się zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Pracy, etyki zawodowej oraz wewnętrznymi wytycznymi.
  • Dba o właściwą rejestrację dokumentacji – zaopatrywanie w pieczęcie, referentki, lakowanie. Właściwie postępuje z kluczami do pomieszczeń, w których odbywa się obsługa biurowa.
  • Kreuje właściwe postawy mające na celu eliminację lub ograniczenie zachowań i zdarzeń negatywnych. Realizuje zadania zlecone przez Kierownictwo w zakresie obowiązujących przepisów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy W administracji publicznej lub pracy biurowej.
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność komunikowania, umiejętność organizowania pracy własnej, rzetelność i terminowość, umiejętność podejmowania decyzji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych "poufne"
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone jest w telefon, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko usytuowane jest na drugim piętrze budynku KMP w Zabrzu. Praca związana z koniecznością przemieszczania się po piętrach budynku. Kontakty zewnętrzne z pracownikami innych jednostek. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak podjazdu oraz windy.

 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja formalna ofert

- rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych "poufne"
calendar icon

Aplikuj

do 7 października 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107129"
na adres:
Kandydaci proszeni są o złożenie aplikacji w Zespole Kadr i Szkolenia w godz. urzędowania 7.30- 15.30 od poniedziałku do piątku
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
ul. 1- go Maja 10
41-800 Zabrze
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
478543218
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Zabrzu z siedzibą przy ul. 1 Maja 10, 41-800 Zabrze
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych ul. 1 Maja 10, 41-800 Zabrze 47 8543 216 adres e-mail: iod@zabrze.ka.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Dominika Jezierska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×