Konkursy w KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

[nabór zakończony] Inspektor do Spraw Obsługi Kancelaryjno-Biurowej

Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej

Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu III Policji w Zabrzu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Komisariat III Policji w Zabrzu
ul. Wolności 438

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenie wielofunkcyjne,
  • obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek, etc...,
  • kompleksowa obsługa sekretariatu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów jawnych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu III Policji w Zabrzu. Praca w podręcznej składnicy akt.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze Komisariatu III Policji w Zabrzu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak wind, pochylni, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
    • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
    • teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
    • biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
    • znajomość struktury organizacyjnej Policji,
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania korpusu służby cywilnej

wymagania dodatkowe

  • samodzielność w pracy,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • własna inicjatywa

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

03-10-2014

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Zespół Kadr i Szkolenia

Inne informacje:

Dokumenty prosimy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto:1680,83 złote +dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032 2779218.

Metryczka

Data publikacji : 23.09.2014
Data modyfikacji : 26.02.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Aleksandra Bielawska
Osoba udostępniająca informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK Zespół Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK
do góry