Konkursy w KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Inspektor do spraw BHP i medycyny pracy / Jednoosobowe Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i medecyny pracy / Jednoosobowe Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 0,5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
41-800 Zabrze
ul. 1 Maja 10

Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrolę warunków pracy/służby oraz przestrzega przepisów BHP, a następnie na bieżąco informuje Komendanta Miejskiego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia w celu zapobiegania zagrożenia życia i zdrowia policjantów i pracowników oraz poprawy warunków pracy
  • przeprowadza szkolenia wstępne w dziedzinie BHP oraz zapewni właściwą adaptację nowozatrudnionych pracowników w celu zapoznania z organizacją i metodami pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz uciążliwe oraz informuje o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  • uczestniczy w pracach komisji i zespołów powypadkowych w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków policjantów i pracowników oraz ich ewentualnego związku ze służba, a następnie wypłacenia poszkodowanym należnego odszkodowania
  • dokonuje oceny ryzyka zawodowego wiążącego się z wykonywaną przez pracowników pracą oraz szacuje ryzyko wiążące się z pełnioną służbą oraz opracowuje programy działań profilaktycznych zmierzających do wyeliminowania ryzyka w celu  poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy
  • bada występowanie na stanowiskach pracy czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i uciążliwych w celu zapewnienia bezpiecznych warunków służb/pracy
  • uczestniczy w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych działających na terenie KMP komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy w celu rozpoznania i rozwiązania problemów dotyczących stanu BHP w jednostce
  • analizuje poprawność i zasadność wniosków dotyczących rerfundacji kosztów zakupu okularów korygujących dla osób obsługujących monitory ekranowe, przygotowuje dokumentację niezbędną do refundacji celem przekazania do realizacji Wydziałowi Finansów KWP.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca kancelaryjno-biurowa, zapewnienie prawidłowej obsługi BHP oraz medycyny pracy. Prowadzenie dokumentacji jawnej. System jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała siedząca oraz praca w terenie. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, telefon, niszczarkę. Praca wymaga przemieszczania się po pietrach budynku. Budynek nie posiada windy, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie techniczne o specjalności BHP lub wyższe o specjalności BHP
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok w obszarze BHP
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu BHP.
    • Znajomość przepisów w zakresie pracy kancelaryjnej, archiwalnej.
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe o specjalności w zakresie BHP

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędne w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego
  • oświadczenieo posiadanie polskiego obywatelstwa lub kopia dokumentu potwierdzającego  posiadanie obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Ddokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin składania dokumentów:

  • 11-10-2017r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Zespół Kadr i Szkolenia

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze:1117,56 zł brutto. Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu lub data ich nadania w placówce pocztowej) nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty nie podlegają zwrotowi. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadamiani telefonicznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Po zakończonym naborze wynik zostanie opublikowany na stronie KPRM. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32/2779218.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 04.10.2017
Data modyfikacji : 08.01.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Osoba udostępniająca informację:
Osoba modyfikująca informację:
Mirosław Bielicki
do góry