Konkursy w KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

[nabór zakończony] Starszy Referent / KomisariatPolicji V w Zabrzu

Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Jednoosobowe Stannowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu
 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:


Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze
Komisariat V Policji w Zabrzu
ul. Krakowska 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenie wielofunkcyjne,
  • obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek, etc...
  • kompleksowa obsługa sekretariatu

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca siedząca w pomieszczeniach biurowych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym,
  • budynek wielokondygnacyjny - brak elementów komunikacji pionowej (windy, pochylni),
  • brak dostosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Niezbędne:

  • wykształcenie: średnie preferowane o specjalności administracyjnej
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
    • teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
    • biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
    • znajomość struktury organizacyjnej Policji,
    • znajomość przepisów dotyczacych funkcjonowania korpusu słuzby cywilnej

Dodatkowe:

  • samodzielność w pracy,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętnosć radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • własna inicjatywa

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

Termin składania dokumentów:

  • 12-02-2014

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Zespół Kadr i Szkolenia

Inne informacje:

Dokumenty prosimy składać osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu. Umowa na zastępstwo. Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1680, 83 zł + dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodz. zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032 2779218.

Metryczka

Data publikacji : 07.02.2014
Data modyfikacji : 21.03.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Aleksandra Bielawska
Osoba udostępniająca informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK
do góry