Starszy referent d/s obsługi kancelaryjno biurowej - Konkursy w KSC - Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Biuletyn Informacji Publicznej

Konkursy w KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy referent d/s obsługi kancelaryjno biurowej

Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej

Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze
Komisariat V Policji
w Zabrzu
ul. Krakowska 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenia wielofunkcyjne,
  • prowadzenie oraz aktualizowanie ewidencji aktów prawnych,
  • obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek etc..
  • kompleksowa obsługa sekretariatu

Warunki pracy

praca siedząca w pomieszczeniach biurowych
 

praca przy monitorze ekranowym,
budynek wielokondygnacyjny - brak elementów komunikacji pionowej (windy, pochylni),
brak dostosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne
 

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

  • wykształcenie: średnie preferowane o specjalności administracyjnej
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
    • teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
    • biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
    • znajomość struktury organizacyjnej Policji

wymagania dodatkowe

  • samodzielność w pracy,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • własna inicjatywa

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe

Termin składania dokumentów:

16-01-2013

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji

1 Maja 10

41-800 Zabrze

Zespół Kadr i Szkolenia

Inne informacje:

Umowa na zastępstwo. Wynagrodzenie zasadnicze: 1560,91 zł brutto+dodatek z tytułu wysługi lat od 5 do 20 proc. wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane,niekompletne,niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 2779218.

Metryczka

Data publikacji : 11.01.2013
Data modyfikacji : 03.07.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK
Osoba udostępniająca informację:
inż. Krystian ŚLUSAREK Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Jan Famulicki
do góry